بازيابي پيج و رفع مشکلات ورود به اينستاگرام

مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

بازيابي پيج و رفع مشکلات ورود به اينستاگرام

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

بازيابي پيج و رفع مشکلات ورود به اينستاگرام


رفع خطاي coulden’t refresh feed اينستاگرام

 

در صفحه هوم اينستاگرام، پست هاي منتشر شده،کساني را که فالو و دنبال کرديد به شما نمايش داده ميشود،وقتي شما وارد اپليکيشن اينستاگرام ميشويد براي اينکه بتوانيد پست هاي منتشر شده جديد را ببينيد، ميبايست صفحه اصلي خود را به روز(رفرش) کنيد.رفرش نشدن صفحه اصلي اينستاگرام به اين معني است که شما نمي‌توانيد به پست هايي که جديد منتشر شده است دسترسي داشته باشيد. و آنها را ببينيد ، خطاي coulden’t refresh feed اينستاگرام بدين صورت است که زماني که شما برنامه اينستاگرام را باز ميکنيد، با صفحه اي کاملا سفيد روبه رو ميشويد و نميتوانيد هيچ حرکتي در پيج اينستااگرام خود انجام دهيد. و حتي وقتي به قسمت دايرکت ميرويد هم هيچ پيامي نميتوانيد دريافت يا ارسال کنيد. و حتي گاهي اوقات هم گزارش شده که کاربران بعد از سفيد شدن صفحه اينستاگرام با ارور (از سيستم حساب خارج شده ايد ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغيير داده باشد)  روبه رو ميشوند و به صورت کامل دسترسي به اکانت اينستاگرام خود را از دست ميدهند.

حل مشکل coulden’t refresh feed 

پر بودن فضاي موبايل 

بيشتر مواقع به دليل پر شدن حافظه موبايل، رفرش شدن اينستاگرام و لود شدن پست و استوري هاي جديد به مشکلاتي بر ميخورد. به مديريت فايل موبايل خود برويد و فايل هاي غيرضروري را حذف کنيد، احتمالا با انجام اين کار مشکل coulden’t refresh feed شما حل ميشود.

حافظه کش يا حافظه پنهان اينستاگرام

حافظه کش يا حافظه پنهان به ديتاهايي گفته ميشود که پس از استفاده زياد از يک برنامه، در حافظه آن ذخيره ميشود.سعي کنيد هر چند روز يکبار حافظه پنهان برنامه هاي خود مثل اينستاگرام را پاک کنيد. براي پاک کردن حافظه پنهان اينستاگرام مراحل زير را انجام دهيد. تنظيمات موبايل/برنامه/اينستاگرام/محل ذخيره/پاک کردن حافظه پنهان. با انجام اين کار بسياري از مشکلات اينستاگرام مثل مشکل coulden’t refresh feed اينستاگرام شما حل ميشود.

به اجبار توقف کردن اينستاگرام

بعد از اينکه با استفاده از روش قبلي گفته شده حافظه پنهان برنامه اينستاگرام را به طور کامل حذف کرديد، اکنون بايد اقدام به توقف اجباري اينستاگرام کنيد، براي انجام دادن اين کار به تنظيمات موبايل خود برويد» به قسمت برنامه ها يا مديريت برنامه هاي برويد» اپليکيشن اينستاگرام را پيدا کرده و روي آن کليک کنيد» روي توقف اجباري کليک کنيد.

 

چک کردن گزينه دسترسي به داده ها 

بسياري از افراد که با مشکل پوشش خبري بازخواني نميشود در اينستاگرام روبه رو هستند،گزارش داده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data يا همان امنيت > دسترسي به داده ها مي باشد، و برسي کردن ارور هاي نمايش داده شده ، مشکل couldn’t refresh اينستاگرام خود را به راحتي رفع کرده اند. اما توجه داشته باشيد که اين راهکار  تنها وقتي به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانيد به بخش تنظيمات اينستاگرام خود دسترسي داشته باشيد، اگر با سفيد شدن صفحه اينستاگرام روبه رو هستيد و  نمي توانيد به تنظيمات برويد، اين روش کمکي به شما نخواهد کرد.

تعويض زبان موبايل

پيشنهاد ميکنم که حتما  از اين راهکار هم براي رفع مشکل بازخواني نشدن اينستاگرام انجام دهيد، اگر زبان گوشي شما فارسي است، به تنظيمات موبايل خود برويد و زبان را روي انگليسي قرار دهيد،بعد به اينستاگرام برويد و ببينيد مشکل حل شده است يا نه!!

 

رفع مشکل من ربات نيستم در اينستاگرام

 

اگر شما هم هنگام فعاليت در اکانت اينستاگرام خود با ارور من ربات نيستم اينستاگرام مواجه شديد و بسيار ناراحت و سردرگم شده ايد و به دنبال پاسخ سوال چطور تست من ربات نيستم اينستاگرام را انجام دهم؟ هستيد به مکان خوبي مراجعه کرديد. ما در اين قسمت از آموزشمان قصد داريم به روش حل مشکل i’m not a robot اينستاگرام بپردازيم.

رفع ارور من ربات نيستم اينستاگرام

وقتي با تست من ربات نيستم اينستاگرام روبه رو ميشويد، تست من ربات نيستم recaptcha حريم خصوصي اينستاگرام نصفه نمايش داده ميشود وشما قادر به رفع مشکل راستي آزمايي اينستاگرام نيستيد. اما حال سوال اينجاست چه راهي براي حل مشکل نصفه باز شدن من ربات نيستم اينستاگرام وجود دارد ؟ تا آخر اين آموزش همراه ما باشيد تا روش حل مشکل بازشدن صفحه من ربات نيستم اينستاگرام را بياموزيد.

ارور i’m not a robot يعني چه ؟

وقتي درحال فعاليت در اکانت خود هستيد و با ارور من ربات نيستم در اينستاگرام روبه رو ميشويد کلمه 30 روز را در متن اخطار من ربات نيستم اينستاگرام مشاهده ميکنيد و شايد اين سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اينستاگرام يعني چه؟ اين ارور يعني شما فقط 30 روز مهلت داريد که به اينستاگرام ثابت کنيد که ربات نيستيد و اگر طي اين مدت نتوانيد مشکل من ربات نيستم اينستاگرام را حل کنيد پيج شما براي هميشه غيرفعال ميشود. حالا شايد بگوييد که چگونه مشکل i’m not a robot در اينستاگرام را حل کنيم؟

مخاطبان زيادي به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به پيج اينستاگرام خود با خطاي Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب اين يعني چه ؟ يعني : تأييد کنيد که شما هستيد تا به سيستم وارد شويد ما متوجه فعاليت غيرعادي از حساب شما شديم بنابراين شما را از سيستم خارج کرديم. مراحل بعدي را ظرف 30 روز دنبال کنيد تا بتوانيم قبل از غيرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانيم. بهترين راه اين است که براي رفع اين مشکل به يک متخصص اينستاگرام مراجعه کنيد. 

رفع مشکل سن در اينستاگرام

 

اينستاگرام در آذرماه سال 98 اعلام کرد که شرط سني حداقل 13 سال در هنگام ثبت‌نام را به طور سخت‌گيرانه‌تري به اجرا خواهد گذاشت و بر اين اساس وارد کردن تاريخ تولد هنگام ثبت نام را اجباري کرد و هدف از اين موضوع را جلوگيري از ثبت نام افراد زير 13 سال در اين شبکه اجتماعي اعلام کرده است.

براي اينکه فعاليت‌هاي شما به ‌واسطه سن، در اينستاگرام محدود نشود، اول از همه چک کنيد که آيا سن خود را درست وارد کرديد يا نه. براي اين کار طبق روش زير عمل کنيد:

1- وارد پروفايل خود شويد.

2- گزينه Edit profile را انتخاب کنيد.

3- به انتهاي صفحه اسکرول کرده و گزينه Personal Information Setting را انتخاب کنيد.

4- گزينه Birthday را انتخاب کرده و از همانجا تاريخ تولد خود را تغيير دهيد.

بازيابي پيج زير 13 سال اينستاگرام

اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به ميلادي زير 13 سال وارد کنيد،يا در قسمت ويرايش نمايه سن خود را تغيير و به زير 13 سال ببريد، اينستاگرام حساب شما را غير فعال ميکند، و ديگر نميتوانيد وارد اکانت خود شويد،و با خطاي زير روبه رو ميشويد. سن شما براي استفاده از اينستاگرام کافي نيست. You are not old enough to use Instagram

براي رفع مشکل سن در اينستاگرام روش هاي بسياري وجود دارد ولي نکته اي که وجود دارد اين است که در صورتي که درست و به موقع انجام ندهيد ممکن است، حساب شما براي هميشه بسته و حذف شود،پيشنهاد ما اين است که بعد از اينکه اين مشکل براي اکانت شما پيش اومد، به هيچ وجه دستکاري نکنيد، و اين کار را به دست يک متخصص بسپاريد.

 

رفع مشکل Your Account was compromised

 

اگر شما هم در اينستاگرام با خطاي  حساب شما به خطرافتاده است روبه رو شده ايد يا همان اخطار به خطر افتادن حسابتان را دريافت کرده ايد و در حال حاظر به دنبال راهي براي رفع مشکل  Your Account was compromised هستيد بايد بگويم که به جاي خوبي مراجعه کرده ايد ما در آموزش قراره به نحوه رفع مشکل قفل شدن پيج اينستاگرام بپردازيم.تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.قبل از اينکه به سراغ ادامه مقاله برويم به يکي از سوالات پر تکرار يعني Change password در اينستاگرام يعني چه ؟ پاسخ ميدهيم.change pssword در اينستاگرام يعني رمز عبور را تغيير دهيد.

رفع مشکل Your Account was compromised 

-1 وقتي با پيغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شديد. روي change password کليک کنيد.

-2 بعد از اين که روي change password کليک کرديد.با صفحه تازه اي رو به رو ميشويد.

-3سه کادر وجود دارد در کادر اول يعني old password رمز حال حاظر پيج خود را وارد کنيد. old pssword يعني همان رمز قديمي اکانت شما

-4در کادر دوم و سوم يعني کادر هاي new password و new pssword again يک رمز عبور جديد وارد کنيد ( کادر دوم و سوم مشابه باشند ).

-5 و در آخر روي تاييد در پايين صفحه کليک کنيد. اگر تاييد نشد احتمالا رمزي که در کادر دوم و سوم وارد کرديد با هم متفاوت هستند.

خوب به همين راحتي و با استفاده از روش گفته شده ميتوانيد مشکل Your Account was compromised اينستاگرام يا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتي حل کنيد و به فعاليت در اکانت خود ادامه دهيد. فقط توجه کنيد بعد از اين که اين مشکل را رفع کرديد تا 72 ساعت هيچ نوع فعاليتي لايک.کامنت.فالو و آنفالو انجام ندهيد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 | 15:36 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.